Известие

Collapse
No announcement yet.

за вариатора и VIS при TwinSpark двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • за вариатора и VIS при TwinSpark двигател

    Първоначално публикувано от Crusader
    Тцъ, не е вариатор, той се намира на изпускателния вал и служи за промяна на фазата на газоразпределение - малии колко професионално звуча
    Вариатора на ТуинСпарк мотора е на смукателния вал
    и наистина е променливо газоразпределението, но логиката е над 3000 оборота да държи клапаните по дълго време отворени за да навлезе по-голямо количество горивна смес

    така, и понеже аз см карал с преебан вариатор - е при него няма такива симптоми квито описва колегата, така че тва го забравете
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

  • #2
    Първоначално публикувано от valjo
    Първоначално публикувано от Crusader
    Тцъ, не е вариатор, той се намира на изпускателния вал и служи за промяна на фазата на газоразпределение - малии колко професионално звуча
    Вариатора на ТуинСпарк мотора е на смукателния вал
    и наистина е променливо газоразпределението, но логиката е над 3000 оборота да държи клапаните по дълго време отворени за да навлезе по-голямо количество горивна смес

    така, и понеже аз см карал с преебан вариатор - е при него няма такива симптоми квито описва колегата, така че тва го забравете
    ,ма съм тиквааааааа голяма излагация!
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от valjo
      Първоначално публикувано от Crusader
      Тцъ, не е вариатор, той се намира на изпускателния вал и служи за промяна на фазата на газоразпределение - малии колко професионално звуча
      Вариатора на ТуинСпарк мотора е на смукателния вал
      и наистина е променливо газоразпределението, но логиката е над 3000 оборота да държи клапаните по дълго време отворени за да навлезе по-голямо количество горивна смес

      така, и понеже аз см карал с преебан вариатор - е при него няма такива симптоми квито описва колегата, така че тва го забравете
      На испускателния се води VIS и на Насо ку ве-то има то и затуй е 155кс нищо че е по бавно от мойто

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от gigi
        На испускателния се води VIS и на Насо ку ве-то има то и затуй е 155кс нищо че е по бавно от мойто
        VIS-a e на смукателния КОЛЕКТОР бе професоре
        ейй ... колектор, вал, се там ... се е променлив
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от valjo
          Първоначално публикувано от gigi
          На испускателния се води VIS и на Насо ку ве-то има то и затуй е 155кс нищо че е по бавно от мойто
          VIS-a e на смукателния КОЛЕКТОР бе професоре
          ейй ... колектор, вал, се там ... се е променлив
          Опа
          VIS-VARIABLE INTAKE SYSTEM той Енъо обяснява 100пъти ама...
          кат спа
          добре че Валъо ми сипа та да апна иначе щях да се усета чак утре

          Comment

          Working...
          X